התאומים דחפו לשינוי

במשך 4 שנים גרו זוג הורים קרייריסטים + 2 בנים בדירת קבלן חדשה, במגדל מגורים במרכז הארץ. החלל הציבורי בבית היה כמעט ריק - ספה קטנה ולא מזמינה, טלוויזיה שמוקמה בצורה לא נכונה וללא פינת אוכל - מה שגרם להם לארח פחות למרות אהבתם לאירוח.

הריון עם התאומים דחף את בני הזוג לקבל החלטה שחייבים לעשות שינויי בבית, ולהתאים אותו להרכב המשפחתי החדש שמתקרב.

 

בפגישה הראשונה הכירה המעצבת שגית בר-חן משפחה מקסימה, עם טעם משובח שלא היה ממומש עד כה בבית.

 

הם אוהבים לטייל בעולם, מאוד משפחתיים, חמים ואוהבים ובנוסף גם מאוד דייקנים ובודקים כל פרט לעומקו.

 

היו להם הרבה חששות בתחילת הדרך וכשהלקוח הוא מהנדס במקצועו, גם העיצוב חייב לעבור הינדוס וחישובים מדויקים עד לרזולוציות גבוהות מאוד, לפני שעובר אישור: כל קיר, מידות הרהיטים ושילובי הגוונים.

 

הבית הותאם לצרכי המשפחה החדשים, להפוך בבת אחת מזוג + 2 לזוג + 4 זה לא פשוט. הם ביקשו מראה שישדר יוקרה, אך יחד עם זאת שיהיה חמים ומזמין.

 

המשפחה אוהבת מאוד לארח, דבר שנמנעה לעשות עד כה בשל חוסר ארגון הבית. לכן בסלון הותאמה ספה פינתית חדשה, גדולה ומזמינה אליה צורפו שתי כורסאות נוספות.

 

 

 צילום: סטס איוונוב

 

 

נוספה פינת אוכל עגולה המתאימה לארוחות משפחתיות, בכל זאת זה מעכשיו 6 אנשים בכל ארוחה.

לשולחן בפינת האוכל יש שתי הרחבות, כך שהוא מתאים גם לאירוח גדול יותר בחגים.

הקיר בפינת האוכל הוא אלכסוני, לכן הותאמה לו ספרייה פתוחה למראה קליל ולא עמוס, חם ויוקרתי אשר משתלב בצורה יפה עם קיר הבריקים שנבנה בפינת האוכל.

 

צילום: סטס איוונוב

 

 

גם האי במטבח בנוי באלכסון בהתאם לחלל המטבח, והוא משמש מאוד את המשפחה בארוחות היום יום הקלות.

 

צילום: סטס איוונוב

 

מכיוון שמדובר על דירת קבלן בת כמה שנים בלבד, המטבח היה יחסית חדש ולא נזקק ליותר מידי שינויים. הארונות עברו שיפצור קל והאי הורחב כל שיתאים לארבעה ילדים. המקרר הוחלף למקרר בעומק קו אפס עם הארונות לתחושת אחדות וכיסאות הבר הותאמו לעיצוב החדש. השקיפות שלהם נותנת מראה קליל ולא עמוס וגם מבחינה פונקציונלית – הם יציבים לישיבה ופרקטיים לניקיון, דבר שחייבים לקחת בחשבון במשפחה עם 4 ילדים.

  

קיר הטלוויזיה בסלון תוכנן על קיר המסדרון, דבר שלא עבר הסכמה מיידית של אב המשפחה,  הוא חשב שזה יפריע במעבר לחדרים. רק לאחר שהוצגו הדמיות והרבה סקיצות נבחר העיצוב הנוכחי של קיר הטלוויזיה ואושר על ידו.

 

כפי שצוין, המשפחה עמדה להתרחב לארבעה ילדים, דבר שהצריך שינוי במיקום חדרי הילדים ותוספת של מקומות אחסון בבית ולשם כך נוצלו נישות קיימות.

 

באזור השירותים היה חדר לא בשימוש עם ציוד משרדי. בשל המעבר של הילד הבכור לחדר זה נוצלה נישה ליד חדר השירותים לצורך אחסון הציוד.

 

 

צילום: סטס איוונוב

 

 

חדר השירותים שכמעט ולא היה בשימוש עבר גם הוא שינוי קל. תוספת של בוצר עם כיור מפנק, והוא הפך לשימושי יותר.

 

צילום: סטס איוונוב

 

 

שני בני הזוג הם אנשים קלאסיים, לכן נבחרו צבעים רכים ונעימים, לא בולטים מידי. גווני אבן – אפרפרים עם נגיעות של טורקיז, תכלת, צהוב וחרדל.

 

צילום: סטס איוונוב

 

 

בסוף התהליך התקבלה דירה המנצלת את החלל בצורה מדוייקת ומקסימלית עבור המשפחה, הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית.

 

שגית בר-חן, עיצוב פנים 

050-2882322